Hej!

Hallå där! Ja vad vill jag säga? Känner att jag måste få till nått.... Ähh, såhär är det. Sitter hemma och ska strax ner på kastvallen för att se mitt lag spela om kvalplatsen mot Lindefallet. Av någon anledning blev man petad idag. Känns lite sådär med tanke på att säsongen kan vara slut idag vid eventuell förlust. Lite extra idag är att Sebastian Wännström ska tackas av sin moderklubb IK Huge för hans bedrifter i elitserien men kanske framförallt för att han är den första huge-spelaren som någonsin spelat ett JVM. Av någon anlerdning känner man sig lite stolt över att han har tagit sig så långt. Från tiderna då han åkte runt med mössan under hjälmen och kom in i båset och kippade efter andan till att spela matcher inför fullsatta läktare med miljontals tv-tittare. Ja, det är inte konstigt att man känner en viss beundran för Sebastian.

För övrigt har jag under dagen jobbat istället för den legendariska musikläraren PO på källmursskolan. Det gick helt okej och jag blev nöjd med dagen trots vissa svårigheter. Men som john tidigare har nämnt så är man ju van efter ett års erfarenhet. Man vänjer sig....... Såhär på eftermiddagen har jag spelat en hel del gitarr. Har på ett konstigt sätt börjat spelat offantligt mycket mer gitarr på senare tid. Det är kul tycker jag.

Här har vi en låt som det tränas en del på nu. En helt fantastisk låt enligt min åsikt. Den kan beskrivas med ett ord..... VACKER. Sådeså! Nä, nu måste jag rusa. Hörs hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

En helt fantastisk låt. JAA! Dock kan denna människa konsten att trasha kent. Lyssna på orginalet!!!

2011-02-16 @ 19:26:51
Postat av: Hannes

Jag är väl medveten att det är Kents låt. Kanske skulle nämnt det i inlägget men jag var en aning stressad. Kan dock inte hålla med om att hon trashar låten.... Tycker hon gör den fantastiskt bra!

2011-02-16 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0