Livet i Väst

Hej kära vänner!
Sitter i min lya i Falun, lyssnar på musik och kikar på folk som knatar förbi utanför. Har varit en fullspäckad dag med skola, träning, musikproduktion och pyssel i lägenheten! Så vi tar det steg för steg:
  • Skola: Vi har nu en kurs som heter "Affärsmöjligheter - identifiering och utvärdering". Kursen påminner om en uppgift vi hade på kära polhemsskolan på gymnasiet, då vi skulle ta fram en produkt och göra marknadsundersökningar etc. osv. Då var idéen att ta fram ett par tryckkänsliga hörlurar som stänger av mediaspelaren då man tar ut hörlurarna ur öronen! Vad jag ska ha för affärsidé denna gång vet jag dock ej! Kom gärna med olika förslag under "kommentarer". Det ska nämnas att det inte får vara någon olaglig verksamhet.
  • Träning: Jag gymmar och står och flexar på gymmet MåBättre i Falun. Har tränat i två veckor nu 3-4 ggr per vecka och det känns som om de förtvinade musklerna har vaknat till liv igen! Det är najZ.
  • Musik: Jag och Jimmy A. jobbar för fullt med att skapa musik och har fått till några fina P3dängor. Idag skrev vi text och melodi till en låt vi gjort, tillsammans med mannen som ska sjunga, Linus Thorell. Linus vapendragare Victor Modin och Joakim Lilliemarck var också med.
  • Pyssel i lägenheten: När jag åkte från Gävle senast så fick jag med mig fem lådor fyllda med porslin med mera. Jag har idag packat upp dem. Diskhögen har också avverkats och det har fräschas upp lite kring spisen.
// Henriko
Låt som spelas mycket just nu...
http://www.youtube.com/watch?v=0j6VoW6vv9Y

Kommentarer
Postat av: Britt

Du ser! Ang punkt 1 alltså - så framåt ni var på Polhem!

2011-02-08 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0