Svenska liljor

Hallå! Hannes här, som för tillfället sitter och lyssnar på Stefan Andersson. Kan man lyssna på något annat? Kommit i ett ruggigt stim där jag endast lyssnar på denna påg från Göteborg som delar med sig av sin smärta och glädje. Fantastiskt vilken bra musik han har gjort genom åren. Jag kan inte sluta förundras över hur pass okänd han ändå är i Sverige. Denna man med skönt rivig röst, klingande gitarrer och trollbindande texter har något alldeles extra som får mig att bli helt stum. Jag delar med mig av känslan!


För övrigt har jag idag jobbat på Kastet montessori och är mäkta nöjd över att jag har jobb där imorgon med. Från klockan åtta till fem imorgon gäller det att hålla koll på de små hulliganerna, gud vad härligt! Ja, men nä.... Nu ska jag hinna med att lira lite gitarr innan det är dags för träning. Ska försöka få samma stämmning som Stefan lyckas få, heh.

Over & out/ Hannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0