Hicka?

Hej, Hannes här...ja det är jag. Hur är det med er alla där ute i den vida världen? Själv sitter jag här och funderar över dagens händelse. Det var nämligen så att vi (John, jag och systeryster Ida) i vår färd hem från staden fick uppleva den mest traumatiska hickan i världshistorien. John, som sitter i baksätet vet ej vart han ska ta vägen efter att ha hickat hysteriskt i ett antal minuter, jag och Ida kan inte sluta skratta...... Detta fick oss att börja fundera, varför finns hicka? Vad uppfyller den för funktion och vad har den för syfte egentligen?
Här fann vi lite för den vetgirige intressesmurfen. Länge leve wikipedia!!! Hur klarar man sin studietid utan wikipedia??!!!?? Ja jag vet inte, men John kommer med lite info inom en snar framtid.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hicka
MMh! Innan hickincidenten handlade jag en tröja, eller en långärmad t-shirt, som ljung själva kallar det. Vill ni se den? Ähh jag visar den endå, sådeså.
.Min tröja!
Pris: 599 på Brix
Hannes

Kommentarer
Postat av: anonym

fin trööja! :p

2011-01-07 @ 16:58:44
Postat av: Jonas aka. Hemlig beundrare.

Det sitter inte tiiiiiiiight här eller märker jag

2011-01-07 @ 18:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0