Hockey

Vem hade kunnat tro att jag exakt 7 timmar och 52 minuter efter att jag gått upp på morgon skulle få ett samtal som skulle ändra hela hockeysäsongen (förhoppningsvis). "Du kan vara med" sa Berg efter att pratat med guldcoachen från säsongen 07/08, Magnus "karla" Karlsson. Som gick obesegrad genom div 4 lekande lätt.

Det var alltså dags för att göra det som jag så många gånger förr gjort, dra på mig Hugetröjan. Det är något speciellt med att representera  modersklubben. En stolthet växer inom mig och jag njuter av varje sekund. Vi går in och kör över Järvsö likt en asfaltsmaskin plattar till en ny och värmande asfalt. 17-0. Jo man tackar.

Nu väntar en lång bussresa hem och det kommer bli som det alltid blir. Helt awesome! För vem kunde ha trott att det skulle ta exakt 7 timmar och 52 minuter att ta sig fram och tillbaka från Järvsö:) (nästan).

John

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0