It's Over Now

"It's over now", en rad av text med så mycket betydelse. Raden som väcker en glad men samtidigt ledsen känsla hos mig. Det är konstigt hur hjärnan gör en slags bakåtvolt och inte har en aning om hur den ska reagera. Ena sekunden glad och nästa faller en tår sakta längs med kinden. Är det verkligen slut? Eller va? Vad händer?


Nu sitter jag här på Kastet montessoriskola och funderar över en kopp kaffe hur framtiden ser ut. Nya tider, nya stunder och nya förväntningar är några av orden som dyker upp i mitt huvud då jag sitter här och skriver på min telefon. Tänk vad skönt det är att kunna skriva precis när man känner för det. Allting ligger i min ficka och är endast ett knapptryck borta, vilka möjligheter! Är det inte fantastiskt?


Ja, i alla fall vankas det träning på Kastvallen ikväll, wiiiie! Ska bli skönt att glida ut och slå ett flippmys och bara skingra tankarna och försvinna ut i hockeyns enkelspåriga väg. Gud vad härligt!


Jag delar även med mig av en låt skriven av Stefan Andersson och den heter just "It's over now". Väldigt sann och trovärdig låt som jag tror många kan relatera till.



Over & out/ Hannes


Kommentarer
Postat av: Britt

Tänkvärd reflektion Hannes!

2011-02-01 @ 09:40:35
Postat av: Hannes

Ja Britt! Ibland så funderar man.

2011-02-04 @ 00:29:48
Postat av: Sms

:)

2011-02-04 @ 00:46:11
URL: http://sandramaristrom.blogspot.com
Postat av: Z

It ain't over 'til it's over

2011-02-04 @ 12:15:29
Postat av: Hannes

Så sant Fredrik! Mina tankar är hos dig.

2011-02-04 @ 12:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0