Myspysmorgon!

Tänkte ta tillfälle i akt och lägga ut min första dikt som jag skrev till nyår som var en liten nostalgiresa över året 2010 så kan jag förklara lite vad vissa saker handla om :)

År 2010

Då var det dags att säga hej då
Till ett år som varit som få
2010 som vi kommer sakna
Som en dröm, ja jag vill inte vakna

När vi drog till huddik på midsommarfest
Eller i Åre där Wessl drack mest
En frisbee på prix och ICAs tak
När vi brände in på hedåsbadet med dunder och brak

Att på legendariska Skogsta spela och rocka
När vi Bomhus vandra utan skor och socka
Änmälningshotad gjorde att jag kände sorg.
Vad som hjälpte var att glida ut till vår Borg

Det har varit upp och det har varit ner
Men i sånna stunder man ser
Att vilka band som finns
Det är stunder med er man minns

Jag ska försöka avsluta som förrut.
Även om mer har hänt så är denna dikt slut
Så tyvärr nått mer av 2010 vi inte ser.
Grabbar, bröder jag älskar er!

Vårvik riktigt mysigt ställe som vi  Älskar <3

Lämna kommentar om ni undrar över nått i dikten!

Over and Out // John

Kommentarer
Postat av: Lisa

Väldigt vackert Sten! :D ;)

2011-01-12 @ 10:08:11
Postat av: J

Tack Lisa :)

2011-01-12 @ 14:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0