Torrfrilla, bra eller anus?

Ett sorgligt och tråkigt slut var vad spelarna i Sveriges folkkäraste landslag (småkronorna) fick uppleva. Mycket tråkigt kan tyckas, för en hängiven supporter som jag. Man hade planerat och riktigt sett fram emot att få se finalen mellan antingen Canada eller USA, men vad händer??! Torsk mot de svettiga ryssarna som senare även skulle vinna hela den förbannade skiten. Jaja, inte mycket att göra mer än att gratulera och ta nya tag nästa år.
Nu skiter vi i det sportsliga och koncentrerar oss mer på lite kuriosa runt omkring, det betydelsefulla och roliga. Jag har med säkra källor fått höra att en viss spelare i detta landslag blev vid upprepade tillfällen attackerad och rent utav mobbad för att han har en bedrövlig frisyr. Ja, det är smurtot, geniet, kärnfysikern Sebastian Wännström jag pratar om.
20. Sebastian Wännström
Position: Forward. Klubb: Brynäs. Ålder: 19.
Klingberg ocCehlin: Torr frisyr. Han känner inte till vad en vaxburk är. En riktig skojare som man har mycket kul med. Men som sagt: han behöver fixa till frisyren.
Spelarens speciella egenskap: Morgontrött. Är man själv trött vid frukosten är det bara att titta på "Sebbe" så känner man sig pigg

20. Sebastian Wännström
Position: Forward. Klubb: Brynäs. Ålder: 19.

Klingberg och Cehlin: Torr frisyr. Han känner inte till vad en vaxburk är. En riktig skojare som man har mycket kul med. Men som sagt: han behöver fixa till frisyren.
Spelarens speciella egenskap: Morgontrött. Är man själv trött vid frukosten är det bara att titta på "Sebbe" så känner man sig pigg.

Detta är Calle Klingberg och Patric Cehlin som uttalar sig i aftonbladet om Sebastians frisyr. Falska anklagelser, kanske det.... Under lördagskvällen/natten fick jag privilegiet att snubbla omkring i Goyas salonger med denna man. Därför har jag lite exklusiva bilder som kan bekräfta denna myt om att hans frisyr är bedrövlig.
Torrfrilla?! Grabbarna i JVM-laget får säga va fan de vill, men en sak är säker. Sebbe väljer sina tillfällen att se bra ut. Inte behöver han vara snygg inför massa killar i omklädningsrummet, bra där sebbe! Imorn om tre fyra år kan de uttala sig igen.
Sen bjuder jag även på ett filmklipp ifrån kvällen. Under valet i kvalet på stortorget vilken buss vi skulle ta vräker jag ur mig att det går fortare att ta ettan eftersom matematiskt och tekniskt sett är en kortare åksträcka än vad tolvan har att erbjuda. Enda nackdelen med att ta ettan är att man får ta en liten promenad på fem minuter. Det ska även nämnas att det är en stigning på minst 250, kanske 260 meter som ska avklaras innan målet är nått. Någonstans på toppen av berget och i närheten av hemmet utspelar sig denna scen.
Over & out!
Hannes


Kommentarer
Postat av: ida

det här kan vara bland den bästa film jag någonsin sett!

2011-01-10 @ 15:59:50
URL: http://iidaaberg.blogg.se/
Postat av: Hannes

MMh, funderar på att skicka in den till afv så att Tom Bergeron får bedöma kuligheten.

2011-01-10 @ 16:47:34
Postat av: ida

aa blir fint dä

2011-01-11 @ 15:46:07
URL: http://iidaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0