Upplägg?

På denna fantastiska blogg kommer ni läsare få uppleva mycket. Exempelvis livet på hyllan, sport, utekvällar, dagens outfit, mode, dikter, musik och de hetaste barnprogrammen för tillfället.
Av tidigare erfarenheter vet jag att John är en jäkel på dikter, därför ser många, men framförallt jag fram emot att få uppleva dessa verkliga underverk. Tänk att få njuta av en välskriven dikt samtidigt som man avnjuter en varm kopp kaffe, kan det bli bättre? Nej, nicht, nein.... Ollon!! Hjälp!! Hilfe!!!
- Ursäkta, vad heter du?
- Jag heter Lena!
- Åhhfan, det rimmar ju på Kristianstad!
Jag kan även avslöja att vi under framtiden kommer släppa en del dolt material från svunnen tid. Bra, visst, eller?! Jaja, nog om detta. Det var allt för tillfället, fortsättning följer.... hööööörs hej!
John hälsar: Imorgon ska han ligga och snooza och inte ha diverse mardrömmar om locket på en snusdosa.
En sak till bara.... Mona, det är jag som är du, durå?

Kommentarer
Postat av: ida

hej på er snyggingar! läckra ni är.

ps. Mona, det e du som inte e jag men som e jag och du. durå? ds.

2011-01-05 @ 19:15:37
URL: http://iidaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0