Söndagsmorgonar

Söndagsmorgonar har något alldeles extra. Hur många gånger har man inte vaknat upp i fullständig panik på tok för tidigt samtidigt som man känner den totala torrheten i munnen? VATTEN!!!! Är det enda som ekar i huvudet, för att i detta läge försöka säga något är i stort sätt en omöjlighet.

Ja, nu är det söndag igen och på något konstigt vis sitter jag här och känner mig en aning torr i munnen.... Gårdagen erbjöd inte någon slags uteaktiviteter, utan kvällen spenderades med lite bloggande tillsammans med en "komedirulle" som anses så pass dålig och gammal (av alla filmrecensenter) att den tillslut får visas på TV6. Ja, därför tycker jag det känns lite konstigt att torrheten i munnen gör sig påmind såhär på morgonen.

I högtalarna ljuder Fabian Lewins lena sammetsstämma för fullt och jag ryser över hela ryggen. Grabben är endast tolv år och har en röst av guld, sjukt imponerande! På något konstigt sätt känner jag en glädje och övertygelse om att allt kommer ordna sig när Fabian sjunger sina verser och refränger "That should be me, holding your hand..... lalalalalaaa" ja, det är helt underbart. Att kunna sjunga med denna övertygelse är något alldeles speciellt, det är sådana sångare man söker. I Fabian har man en sångare som har alla ingredienser för att bli en bra artist, enligt mig är det upp till honom själv hur bra han vill bli.

Jag slänger in en video där Fabian sjunger "That should be me" med Justin Bieber, lyssna och njut!


Söndagsmorgonar har något alldeles extra. Men söndagar är egentligen en dag som alla andra förutom att det är just söndag.....//Hannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0