Helgen med gig och annat trevligt

Det är mulet i huvudet just nu. Det är som att jag drabbats av en bakisdag helt utan alkoholintag dagen före vilket för mig känns fruktansvärt surt eftersom jag var bakis igår. Det finns väl en plan för det också att jag ska vara bakis. Jag sitter och läser lite på bookface och fastnar snabbt vid ett citat av min gode vän Tommy Hedin. Bra skrivet. Så där bra som det bara kan vara en Lördagnatt runt fyra tiden.
Mitt hår står i alla riktningar just nu kan bero på att jag legat och gnidit mot kudden i de få timmar sömn jag fick under natten (Jävla nästäppa). Kvalster som flyger i rummet och förvandlar min näsa till panamakanalen. Trång och svårframkomlig för samtliga av de syremolekyler som ska passera där. Då börjar man använda munnen istället vilket är en bra reflex (tänk och behöva tänka hur mna ska andas skulle vara tidskrävande och riktigt uttröttande i långa loppet, Länge leve evolutionen). När jag andas med munnen under natten så blir det som det säkert blir för många. Saharaöknen smyger sig på och allt man kan göra är att grina när man sedan vaknar upp. Det blir en speciell smak i munnen när man är sådär riktigt uttorkad. Förstå om man skulle kunna skapa en godissmak likt Bertie Botts Bönor med just "ÖkenIKäften" smaken. Den skulle vara i samma klass som snor- eller kräksmak tror jag. Min åsikt.
Vi hade Gig igår på Rack N' Roll. Det var väldigt trevligt och tyckte det flöt på bra. Inga konstigheter. Riktigt kul att se alla kända ansikten komma att titta igen (De som var där förra veckan också) Speciellt tack till Kongen, Leon, Adrian och Magnusson. Kungar! Escape gaming idag? Kan bli så... Trevligt i fredags med TOMMY, Wennberg, Jakob och Huddik.
Det är mulet i huvudet just nu men det kommer släppa. Huvudsaken är att man har bra kompisar och lever livet så löser sig det andra! Skål! Vilken söndag!

Ja just det!! Niklas Nisse Sjöberg tack för soffplatsen hade varit tungt annars ;) <3

//John

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0